[Fanda] ie 10 funguje s odečítačem nvda

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Čtvrtek Únor 28 13:10:06 CET 2013

Zdravím,

Internet Explorer funguje jen pod operačními systémi windows 7 a windows 8.
Nikoli pod XP či Wistou.

S pozdravem

Jan Danko

E-mail: jan.dank na seznam.cz
Mobil: 605 742 899ype: honza-danko

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele David Novák
Odesláno: 28. února 2013 10:50
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: [Fanda] ie 10 funguje s odečítačem nvda

Zdravim na konferenci.
jak jsem včera psal že mi nejdou v thunderbirdu otvírat webové odkazy tak
jsem zjistil že to bylo něco v ie verze 9 ale nevim kde byl zakopaný pes ale
dnes jsem si na instaloval prohlížeč ie 10 a už to funguje jak má v pohodě
mi to načte webový odkaz z thunderbirdu a i idos ubdate i funguje jak má a
musim oznámit že ie 10 je ozvučený s nvdačkem. funguje to jak má. ale nevim
jestli ie 10 by fungoval pod windows xp. já mám windows 7 profi 64 bitový
systém a tam ten ie 10 šlape v pohodě. z pozdravem david novák