[Fanda] ie 10 funguje s odečítačem nvda

David Novák dav1nov1 na seznam.cz
Čtvrtek Únor 28 10:49:56 CET 2013

Zdravim na konferenci.
jak jsem včera psal že mi nejdou v thunderbirdu otvírat webové odkazy
tak jsem zjistil že to bylo něco v ie verze 9 ale nevim kde byl zakopaný
pes ale dnes jsem si na instaloval prohlížeč ie 10 a už to funguje jak
má v pohodě mi to načte webový odkaz z thunderbirdu a i idos ubdate i
funguje jak má a musim oznámit že ie 10 je ozvučený s nvdačkem. funguje
to jak má. ale nevim jestli ie 10 by fungoval pod windows xp. já mám
windows 7 profi 64 bitový systém a tam ten ie 10 šlape v pohodě. z pozdravem
david novák