[Fanda] Tapin aktualizace

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Středa Únor 27 19:37:47 CET 2013

Ahoj Miloši,

Každý všední den bude od 16 hodin na ČRO+ pořad leonardo, kde budou pořady z leonarda.

S pozdravem

Jan Danko

E-mail: jan.dank na seznam.cz
Mobil: 605 742 899ype: honza-danko

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele Miloš Šmíd
Odesláno: 27. února 2013 17:02
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Tapin aktualizace

Ahoj, Pavle a ostatní,
nenašli jste alespoň někde programové schéma Čro plus.
Například včera říkali, že Nula a jednička skončili. Mně naštvali, že mi už k poobědní siestě nebudou hrát Toulky českou minulostí, určitě zaniknou i další leonardí velmi dobré pořady jako byl třeba Ženšen nebo Historické zrcadlo ... Ach jo, ala kdybyste něco o tom měli, rádi si počtem. K dispozici totiž není zatím ani v programu na stránkách Rozhlas.cz - asi to šijou na poslední chvíli. Díky. Miloš