[Fanda] Tapin aktualizace

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Únor 27 17:02:10 CET 2013

Ahoj, Pavle a ostatní,
nenašli jste alespoň někde programové schéma Čro plus.
Například včera říkali, že Nula a jednička skončili. Mně naštvali, že mi už
k poobědní siestě nebudou hrát Toulky českou minulostí, určitě zaniknou i
další leonardí velmi dobré pořady jako byl třeba Ženšen nebo Historické
zrcadlo ... Ach jo, ala kdybyste něco o tom měli, rádi si počtem. K
dispozici totiž není zatím ani v programu na stránkách Rozhlas.cz - asi to
šijou na poslední chvíli. Díky. Miloš