[Fanda] filmy na wikipedii

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Středa Únor 27 16:33:38 CET 2013

            Dobrý den,
tohle myslím nebude souhlasit s tématem konference, ale chci se zeptat, když dám wikipedii, zadám tam filmy, vyjedou žánry, jak se mám po nich pohybovat vím, ale např. thrillery mají několik kategorií, když tam vlezu tak mají  několik stran, ale ty strany jsou myšleny asi kolik filmů v kategorii, protože číslo stránky tam nikde není. Dalo by se nějak ale získat i ty cizí, tedy kouknout se, o čem jsou? Např. Mládeži zakázáno, který je teď v kinech jsem tam nenašla.

Pak mám ještě dotaz
na
www.csfd.cz
tam si člověk může prohlížet kategorie, ale když najde film, tak obsah mi nejde zobrazit. Jak to udělat, jsou na této stránce ty obsahy, případně jak se k nim dostat?
Jarka