[Fanda] problém otvírání odkazů v mozila thunderbirt

David Novák dav1nov1 na seznam.cz
Středa Únor 27 15:21:33 CET 2013

Zdravim na konferenci.
mám tu dva následující problémy.
1. když spustim idos výběr jízdních řádů a dám aktualizace z internetu
tak mi to hodí hlášku že při otevření stránky došlo k nějakym chybám a
začne mi to jmenovat všechny aktualizace jako například beroun mhd praha
mhd a podobně a toto mi to hlásí i když spustim idos ubdate že nelze
otevřít stránku chaps.
2. když mám spuštěnou mozilu thunderbird tak nemohu otevřít odkaz
poštovní odkaz jde v pohodě otevřít ale přes mozilu thunderbird nemohu
otevřít webový odkaz. používám mozilu thunderbird nejnovější verzi to je
verze 17.03. nemáte také stim otvírání webových odkazů problém v
thunderbirdu? moc díky z pozdravem
david novák