[Fanda] po odoslaní mám zrazu prázdny mail

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Únor 26 20:32:59 CET 2013

Zdravím,
já jsem odepisoval dotyčnému, který na Fandovi inicioval příspěvek s
tématem ohledně viru a i jemu ode mě přišel e-mail prázdný.
Já text napíši, odešlu a v Odeslané poště bylo prázdné tělo e-mailu, s
tím jsem se ještě nepotkal.
Zkoušel jsem schválně poslat e-mail na svoji druhou adresu a tam bez
problémů, takže chyba musí být někde po cestě.
Martin.