[Fanda] win 7 a win mail nebo live mail?

Petr Bláha hammet.pb na seznam.cz
Úterý Únor 26 12:44:12 CET 2013

Já mám nejradši Thunderbird. Umí RSS kanály, imap, dá se jednoduše
migrovat profil se všemi účty a nastaveními, nnic lepšího neznám.
A v neposlední řadě funguje jak pod Win tak pod linuxem a když si
přenesete profil z Win do Linuxu tak to funguje a nemusí se nic znovu a
znovu nastavovat.