[Fanda] Problemy s IE 8

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Úterý Únor 26 10:25:08 CET 2013

Ahoj,
díky za info - já jsem tam trochu ze zvědavosti, než přišla odpověď naťukl
AVG Internet Security - to je asi ta placená verze, ale nesjpíš až skončí
28 denní zkušební lhůta, tak to spadne na tu free verzi.
Problém se seznamem.cz se mi však tím vůbec nevyřešil. Zkusil jsem ještě
postupně odzadu odinstalovat všechynaktualizace Windows Internet Exploreru,
ale ani to nepomohlo. Doplňky jsou odebrané nebo zakázané ... je to záhada.
Někde psali, odstranit nebo nahradit ten ieframe.dll funkčnějším, ale po
vyhledání jsem zjistil, že jich je tam trochu víc, takže nevím, který zlobí
IE 8 je hroznej, kdyby na něm člověk nebyl kvůli čtení závislý ... V práci
se mi zase nezobrazuje korektně Facebook, ale to je zase jiná chyba.
Ale není to jen chyba u mě s tím Seznamem ... funguje Vám všem Seznam.cz?
Ne že bych tam tak často chodil, ale stejně ... proč?
Miloš