[Fanda] Pomoc pri testovani

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Úterý Únor 26 08:40:59 CET 2013

Zdravím členov konferencie.

Chcel by som požiadať niektorých z vás, či by nepomohli pri testovaní
streamovaného audio-video prenosu.

V stredu 27.2. medzi 16:00 a 18:00 hodinou sa uskutoční skúšobné vysielanie
zvukového a obrazového

živého strímu (vysielania) z mestskej knižnice v Bratislave.

Na stránke:

http://trnka.biz/test2/

bude (respektíve už je) umiestnený zvukový prehrávač podobný prehrávaču
filmov na našej stránke -

má aj rovnaké ovládanie.

Bude tam aj video prehrávač na prehratie živého strímu videa.

Pôjde len o technické vyskúšanie si prenosu signálu pred ostrým vysielaním,
ktoré sa uskutoční 19.

marca.

Tak ak by ste mali čas a ochotu, tak by som vás požiadal, otvorte si vyššie
uvedenú stránku a spustte prehrávač, aby sme mali informáciu o počte
pripojení a prípadnej nekvalite prenosu.

Vopred ďakujem aj za zhovievavosť nad technickou nedokonalosťou, ktorá
určite nebude na vašej strane.

Vaše pripomienky ku kvalite prenosu prosím smerujte pánovi Marošovi
zodpovednému za technickú stránku na:

info na trnka.biz

Peter Halada--