[Fanda] Eltrinex a vydrz baterii

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Pondělí Únor 25 22:53:38 CET 2013

   Zdravím 	Fandy,
  takémi docela vadilamalá výdrž nabíjecíh baterií. první zlepšení
nastalo, když upravily vypínací napětí, kdy diktafon uloží nahrávku a
vypnese. přepnutím na nabíjecí se doba skoro zdvojnásobila. Jenže stejně
s bateriemi třeba z Lídlu to zdalekanedosahuje avízovaných 40 hodin. To
možná s velmi kvalitním alkalickými. Zkusil jsem nabíjecí  1800mA,ale
jelikož to byla zřejmě čína, tak výsledek ještě horší. Mikrotužkové se
dělají maximálně  1000mA a cokoliv víc je nesmysl. A tak jsem se nakonec
vrátil k sanyo1000aaa
Dobíjecí články Sanyo 1000mAh AAA(R03) -2,
Naposledy zakoupené v
www.mshop.cz/
ty vydrží z široké nabídky opravdu nejvíc. Třeba u měřiče tlaku
mnohonásobně. V diktafonu je stačí dobít tak za měsíc,ale zas tak často
a dlouho nenahrávám.
    Pepa