[Fanda] přesouvání do složek

Eduard Sekela e.sekela na centrum.cz
Pondělí Únor 25 18:35:18 CET 2013

Jarko text co chcete přesunout ,tak označte CTRL+SHFIT+C , text jste si
překopirovala do schránky a otevřete nový dokument a tam vložte ,vytvořte
název a uložte si to jako dokument do složky do které jste chtěla přetáhnout
do složky .Stejně se dá přesunout celá složka nakopirování mm a vyklopením
na potřebné místo.Eda Jinak již nevímEda.

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Jaroslava Dvořáková
Sent: Monday, February 25, 2013 6:11 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] přesouvání do složek

Já mám win xp. A outlook jak se používal dřív možná máte. Michale, to nejde
schift a kontextová nabídka vůbec nejdou. Já si lidi připadám, že jsem blbá,
nebo či co. Promiňte mi, ale fakt to nejde, prostě přesunout je nedostupné.
Jarka
Snad jsem dodala co jsem měla.