[Fanda] přesouvání do složek

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Pondělí Únor 25 18:37:52 CET 2013

Aha, tak díky Michale. Tak trochu jsem si to myslela, takže jste mi to
potvrdil. Ještě, že tady je takových lidí hodně, co dokáží poradit. Moc
díky.
Jarka

----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Monday, February 25, 2013 6:29 PM
Subject: Re: [Fanda] přesouvání do složek

> Jaký je rozdíl mezi kopírovat do složky a přesunout do složky? Já bych
> řekla, že je to jedno a totéž.

Ne-e. Při kopírování do složky Vám daný mail zůstane jak v původní
složce, tak jej pak máte v cílové složce. Zvolíte-li přesunout do
složky, pak Vám mail z původní složky zmizí a máte jej pouze v cílové.
U mailů je asi logičtější používat funkci přesunout (nač mít uložené
dvě kopie téhož mailu), u souborů se naopak častěji používá kopírování
-- například při nahrávání na flashdisk apod.

Hezký den.

Michal Jungmann