[Fanda] Problemy s IE 8

Pondělí Únor 25 18:19:30 CET 2013

> Ale má nějaké omezené fungování?

Rozdíl mezi AVG Free Edition a placenou verzí je zcela marginální.
Bezplatná verze se automaticky aktualizuje pouze jednou denně, placená
teoreticky vícekrát -- ovšem jak často jsou aktualizace vydávány více
než jednou denně, že. S placenou verzí můžeš volat na hotline, u
bezplatné je podpora pouze přes web a jejich tamní fórum.

> ale už jsem svého času majitelem licence dokonce byl, ale je to už pár let.

No, pokud to staré licenční číslo najedeš, můžeš si zkusit požádat o
prodloužení zdarma... Ale byť to obnáší pouze naskenovat průkazku a
poslat jeden slušný mail na obchod na avg.cz se žádostí o bezplatné
prodloužení, osobně mi to přijde jako zbytečná práce, v praxi rozdíl
mezi Free Edition a placenou verzí nepoznáš...

Hezký den.

Michal