[Fanda] přesouvání do složek

Eduard Sekela e.sekela na centrum.cz
Pondělí Únor 25 16:53:26 CET 2013

7Jedná se o Outlok Expres nebo Veliký Outlok ve Windows7Ve Windows7 k
přesunutí použivám  kontekstové menu  a jedu kurzorem dolu až se ozve
přesunout pod menu a kurzor dáme na menu a jedeme kurzorem tak dlouho až
najdeme zmíněnou složku  a pak potvrdime Entrem  a je to .Eda.
-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Jaroslava Dvořáková
Sent: Monday, February 25, 2013 1:43 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] přesouvání do složek

                Dobrý den,
tak a teď mě asi ukamenujete. Vytvořila jsem si v Outlooku složku a
potřebuji do ní přesunout maily. V menu soubor jsem si našla přesunout do
složky, ale říká mi to, že je to nedostupné. Prosím, co mám dělat, jak to
tam mám přesunout?
Nebo proč je to nedostupné?
Jarka