[Fanda] Problemy s IE 8

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pondělí Únor 25 16:37:19 CET 2013

Ahoj, všichni,
díky všem za rady ...
Podařilo se mi alespoň, že už na stránce Googlu se IE neptá na zabezpečené
položky, ale přesměrování na chybu iframe error je složitější věc
(mimochodem jsem se zkusil zeptat na tec hnické podpoře Seznamu.cz a vůbec
neměli tušení), tak jsem chyu zadal do Googlu - vyšla napříkllad otázka na
Odpovědi.cz - stejný problém, ale zaujala mě spíše anglická stránka, kterou
jsem nechal Googlem přeložit:
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=cs&rurl=translate.google.cz&sl=en&tl=cs&u=http://pcsupport.about.com/od/findtheproblem/qt/dll-download.htm&usg=ALkJrhjUkDFW5UuS2HMcMHhqnWuH6K5ktg

Ale napadla mě jedna věc ... nedávno jsem se tu ptal na cvrkání Avastu -
teď to už nedělá, ale tuším, že Michal Jungmann mi napsal: Odinstalovat
Avast! Jsou s ním samé problémy ... Kdo ví, zda ten problém netkví právě v
Avastu.
Je možné ještě u Grisoftu požádat na průkazku ZTP-P o licenci?
Svého času jsem AVG používal, ale pak taky nastaly nějaké problémky a tak
jsem přešel nejdříve právě na Avast.
Za NOD32 se mi peníze moc dávat nechce - navíc svého času mě naštval, že u
kamarádky jsem ho nemohl odinstalovat.
Tak to jsem napsal, kdybyste měli podobné problémy, což Vám samozřejmě
nepřeju. Miloš