[Fanda] Eltrinex a vydrz baterii

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Pondělí Únor 25 12:31:26 CET 2013

Ahoj fandové. Zkoušeli jste si někdy otestovat, jak dlouho vám vydrží
baterie v Eltrinexu? Já jsem to zkoušel otestovat nepřetržitým nahráváním na
střední kvalitu mp3. Testoval jsem na nabíjecí baterie. U prvního typu na
plné nabití mi nahrával kolem devíti hodin, je to nějaký starší typ, mám je
už dlouho. Mají výraznou drážku a při nabíjení se hodně zahřívají. Mám ještě
jedny, které nemají tak výraznou drážku, při nabíjení se zahřívají nepatrně
a z plného nabití jsem dokázal nahrávat 14 hodin. Nevím, jestli je ještě
nějaký lepší typ nabíjecích baterií, s kterými bych nahrával ještě déle při
zachování střední kvality mp3 nebo bych už musel použít nějaké dobré
alkalické baterie. Bohužel nevím značky těch mích, ale ty s výraznější
drážkou mají asi rychlejší dobu samovybíjení, protože jsem je použil ještě
dřív před tímto testování a z plného nabití mi Eltrinex nahrával asi jen 4
hodiny a to jsem nic na něm neposlouchal, jen pořizoval různě dlouhé
nahrávky a po sečtení mi zhruba vyšla tato doba. Zdraví Michal.