[Fanda] www.voyo.cz a vaše skušenosti s tím

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Neděle Únor 24 20:42:53 CET 2013

Zdar.
Já to zkusím popsat, ale bude to trošku zmatečné, tak pardon, nepamatuju si
to úplně přesně. :)
Nejdřív se musíte zaregistrovat.
Registrace je klasická, uživatelské jméno, heslo, email a ověřovací kód v
obrázku (captcha). Mailem vám pak přijde potvrzovací odkaz, který když
odkliknete, tak je registrace dokončena a můžete se přihlásit.
Po přihlášení je někde pod odkazem s vaším jménem tlačítko Vyzkoušet na 7
dní zdarma, tak na to kliknete a pak se zhruba veprostřed stránky volí
způsob platby, která je buďto SMSkou, převodem z ůčtu, platební kartou nebo
Paypalem.
Když zvolíte např. položku platba pomocí SMS, tak se zase pod tím hlavním
menu, které je stále stejné, čili asi veprostřed stránky, objeví editační
pole pro zadání telefonního čísla, po jehož vyplnění a kliknutí na tlačítko
Další nebo Pokračovat vám přijde SMS s textem, něco jako, pokud chcete
využívat služeb Voyo, odpovězte na tuto zprávu Ano.
Takže dáte normálně odpovědět a na to číslo, ze kterého vám přišla SMS
napíšete jen
ano
BACHA!!! Před tím číslem se může zobrazovat plus, tak ho vymažte, jinak to
při odesílání SMS hodí chybu.
Potom vám přijde SMS s kódem, který zadáte do editačního pole na stránce a
tím je hotovo. Snad je tam ještě nějaké OK tlačítko na té stránce po zadání
kódu, ale to si nejsem jist.
Pokud budete chtít po týdnu zdarma skončit a neodebírat dále Voyo služby,
napište těsně před koncem platnosti SMS na to samé číslo text:
Stop voyo predplatne
Tak snad se s tím poperete, není to úplně přesné, ale já jsem to rozchodil,
tak snad i vy uspějete.
Tom