[Fanda] Překonání CAPTCHA s Dobrým kódem

Petr Závodský petr.zavodsky na owasp.org
Neděle Únor 24 13:06:26 CET 2013

Milí Fandové,
dovolil jsem si nejen pro Vás spustit projekt Dobrý kód. Cílem projektu je
překonání obrázkových CAPTCHA, se kterými se čas od času každý z nás na
webových stránkách setká. S projektem se blíže můžete seznámit
prostřednictvím webu https://www.dobrykod.cz.
Pokud chcete používat službu Screenshot, případně jen vyzkoušet, je
zapotřebí provést registraci prostřednictím formuláře, který je dostupný na
adrese https://www.dobrykod.cz/registration/register.php Tento odkaz pro
registraci je pro Vás k dispozici do 10. 3. 2013.

Budu Vám velmi vděčný za jakékoliv podněty pro zlepšení služeb. Podněty
můžete posílat na e-mail helpdesk na dobrykod.cz anebo přímo mně na e-mail
petr.zavodsky na owasp.org.

S přáním hezkých chvil,
Petr Závodský