[Fanda] ThunderBird a par dotazu

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Sobota Únor 23 12:34:24 CET 2013

Dobrý den,
Vy ste to nepochopili :D. TheBat umi napr. ze dam ctr. F2, stahnou se
mi jen hlavicky s velikosti spravy, od koho, priloha ne, takze ja se
jen podivam na hlavicku a rozmyslim se, jeslti to tahat do compu ci
kdyz oznacm mezerou a dam F2 tak pak se to nestahne. Mirek Vit vi co
myslim.
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz