[Fanda] Problemy s IE 8

ppartyka ppartyka na chello.cz
Sobota Únor 23 11:39:27 CET 2013

Miloši, to nemusí dělat směrování na domovskou stránku, ale můžou to být
doplňky nebo nějaké stopy v nastavení. Zkus nejprve úplně domovskou stránku
vypnout, aby při naběhnutí bylo prázdno. Pak možná přijdeš na to kde se Ti
bere v IE ten plevel při nabíhání.

P.P.
----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Saturday, February 23, 2013 10:55 AM
Subject: [Fanda] Problemy s IE 8

Ahoj, Fandové,
mám Windows XP, používám Internet Explorer 8.
Už několik měsíců mě trápí, že mám-li nastavenu domovskou stránku Googlu
www.google.com, tak při příchodu na stránku se objeví varování před
nezabezpečenými položkami.
Přišel jsem na to, že je třeba kliknout vedle adresního rádku na ikonku
zámečku a pokusit se nainstalovat certifikát. Udělám, zahlásí, že
certifikát se řádně naimportoval ... jenže pak je to znovu a znovu a znovu
Teď jsem si řekl, konec žertování a dám si jako domovskou sránku
www.seznam.cz - jenže ta se objeví jen na chvíli a pak to spadne - v
adresním řádku se objeví tato adresa:
res://ieframe.dll/acr_error.htm#seznam.cz,http://www.seznam.cz/
Je ten můj Explorer nějak totálně nahlodaný a pomůže reinstalace, tedy
odinstalovat na sedmičku a pak tam dát znovu osmičku?
Ano, můžu používat Mozillu, používám, ale když si chci něco delšího
přečíst, tak bych rád, aby mi to přečetl AppReader a bohužel v současné
verzi Mozilly ZoomText selhává, stejně jako v jiných prohlížečích.
Máte někdo podobné zkušenosti s Explorerem?
Možná ještě - hlídací program
Spybo Search and Destroy hlásil cosi abych povolil, což jsem udělal, jenže
to dopadlo, jak jsem napsal.
Máte někdo nastavenu jako domovskou stránku www.seznam.cz, což si myslím,
že snad statisticky ano ... bývala to taková oblíbená startovací stránka.
Díky za postřehy. Miloš