[Fanda] ThunderBird a par dotazu

estrella estrellacz na gmail.com
Sobota Únor 23 10:16:48 CET 2013

Zdravím, já mám taky dotaz k přílohám v thunderbirdu, ač jsem to řešila
již, ale antivirem to asi není, protože mi to nefunguje ani při
deaktivované ochraně a firewallu a na připojenou wifi to nemá vliv,
prostě ať už v zipu, raru či čistě, když chci odeslat pdf soubor, tak se
mi to zasekne třeba u devětadevadesáti a nepošle se to a hláška pak zní,
že spojení se smtp serverem od gmailu vypršelo, ale ostatní přílohy jako
odc apod odesílat jdou, tak nevím, kde je co špatně. Děkuji za rady,
Petra Lásková