[Fanda] fw komentované tv pořady

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Čtvrtek Únor 21 21:56:06 CET 2013

Len tak na okraj máme v ponuke multimediálny prehrávač s hl. výstupom.
Fičí na windowsoch sedmičkách, takže široká škála programovateľnosti,
tak jak u počítača a pritom je to taká krabička o 20x20. Má optickú
mechaniku, usb porty k telke ho pripojíš cez hdmi,tv signál z ext. tv
tuneru, napr. Pinnacle tv pro stick 340 a novšie. Tiež wifi, zdieľanie
na počítač a späť, chystám sa rozbehať ovládanie z Wphonu. A teraz
studená sprcha, žiaľ tiež nevie prehrávať obe tie stopy naraz, tak ako
všecky ostatné stroje, jak tu čítam, čo je škoda, ale čo už - Laco

--
Mgr. Ladislav Csepi
ponúka masérske a psychologické služby