[Fanda] Inzerát.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Čtvrtek Únor 21 16:27:50 CET 2013

Hezké odpoledne přeji na této konferenci,

Prodám diktafon Olympus WS570 o kapacitě 8 GB, mám ho přes dva roky, resp. Od 1.10.2010. Diktafon je sice bez hlasového průvodce, ale má zvukovou signalizaci. Tedy pípáním ohlašuje jak nahrávání, tak stop, jakož i přehrávání.

Dále má diktafon funkce jako přepínání do režimu přehrávání, kdy diktafon funguje pouze jako mp3 přehrávač, tak do režimu nahrávání, kdy funguje zase jako diktafon.

Dále má USB port, který se dá připojit k počítači i bez USB kabelu.

Dále má pak ještě funkci uzamčení kláves.

Diktafon je na jednu mikrotužkovou baterii a dá se i nabíjet přes počítač.

Původní cena je:

2641, nyní ho však prodávám za 600 Kč plus poštovné.

Prosím zájemce, které můj inzerát zaujal, nechť se mi ozvou nasoukromo na mail:

ribarova na quick.cz.

Nasoukromo pak dohodneme vše ostatní.  Na případné dotazy či nejasnosti ohledně diktafonu velice ráda odpovím.

Děkuji předem moc za možnost uveřejnění inzerátu. Přeji všem krásný zbytek dnešního dne, srdečně se loučí Martina Ribárová.