[Fanda] mobilní facebook - nejspíš konečně dotaženo k dokonalosti

Čtvrtek Únor 21 13:50:36 CET 2013

Vojto, to je vůči xichtoknize ale vooooošklivý :-))))) to se mi mooooc líbí

From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Vojtěch Polášek
Sent: Thursday, February 21, 2013 1:43 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] mobilní facebook - nejspíš konečně dotaženo k dokonalosti

Ahojte,
před časem jsem tu posílal návod, jak vrátit zpátky mobilnímu Facebooku
rozhraní, na které jsme zvyklí.
Můj postup sice fungoval, ale aspoň mě ne vždy. Buď mi nechtěl FB
zobrazovat příspěvky ve skupinách a nebo při otevírání externích odkazů
mě to vyhodilo stránku normálního FB a musel sem to tam hledat. Vyřešil
jsem to tak, že za user agenta jsem nastavil identifikaci Google bot.
Více zde:
http://vojtapolasek.eu/2013/02/vratte-mobilnimu-facebooku-jeho-jednoduchost/
Ať slouží,
Vojta