[Fanda] fw komentované tv pořady

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Čtvrtek Únor 21 12:28:36 CET 2013

    Zdravím,
  přesně toto splňují settoboxy. Bohužel zatím žádný na který jsem
narazil, nemá přímo AD,jenom AB, což by dle článkuníže nemuselo být
zásadní problém, fakticky ale zatím je.
citace:
Přijímače, které nejsou připraveny na příjem audiopopisu, mohou ve
většině případů přepínat jednotlivé zvukové stopy, ale neumí je míchat
dohromady. Pokud se vám tedy místo hlavního zvukového doprovodu přehrává
pouze doprovodný komentář děje, zkuste přepnout zvukovou stopu (v menu
přijímače v sekci Audio nebo tlačítkem na dálkovém ovladači, které je
pro přepínání audio stop určen /mono, stereo, levá, pravá, originální
znění, …/).
U starších typů settop boxů je možný výskyt technických komplikací
projevujících se výpadkem standardní zvukové stopy pořadu. V tomto
případě je potřeba vypnout AD v menu settop boxu, případně spustit nové
ladění stanic.
  Otázkou ovšem zůstává který settobox nabídne AD?
Dva partizáni, kteří zde zmínily, že jim na settoboxu jde audiopopis,
to ani na opakovanou prosbičku i soukromě neprozradily. :-(

Jak vypnout/zapnout zvukový popis pořadů (audiodeskripci)

U televizorů či set-top-boxů můžete audiodeskripci vypnout v menu
přijímače – nejčastěji v sekci Audio nebo Nastavení digitální televize.
Někdy bývá pro rychlé nastavení AD i speciální tlačítko na dálkovém
ovladači (např. televize Samsung -> tlačítko AD).
Název položky zvukového popisu pořadů v menu přijímače se může lišit dle
konkrétního výrobce a typu, hledejte například: audiodeskripce, Audio
Description, Popis zvuku, Zvukový popis, Audiopopis, …
Příklad vyp	nutí audiopopisu u některých televizorů:
TV LG: MENU -> ZVUK -> „Popis zvuku“ přepněte na „Vyp.“

TV Sony: MENU -> Nastavení -> Digitální nastavení -> Nastavení zvukového
doprovodu -> Zvukový popis -> přepněte na „Vyp“

TV Samsung: MENU – NABÍDKA DIGITÁLNÍ – NASTAVENÍ – POPIS ZVUKU (zap./vyp.).

TV Grundig: Menu zvuku -> Popis zvuku

TV: Menu -> DigitalMenu -> Setup -> AudioDescription -> Off

TV: Menu -> Zvuk – Zvukový popis -> vypnuto

Přeji hezký den Pepa