[Fanda] fw komentované tv pořady

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Čtvrtek Únor 21 09:37:31 CET 2013

  Dobré ráno,
  jedině je neustále s tím otravovat. Čím víc lidí jim napíše, ta tím
spíš to udělají. B kanál je sice určen pro cizojazyčný kanál, ale také
by měl být s scénickým zvukem. Tato technologie je již stará, tak by s
tím bylo mnohem méně problémů. Otázkou zůstává zda  to není úmyslný tah
na kupující, aby kupovali nová zařízení, která již mají funkci
audiodescription.
   Přeji hezký den Pepa