[Fanda] hromadny zapis adres mailov na black list?

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Středa Únor 20 20:00:12 CET 2013

Na toto by som sa spýtal technickej podpory nextry. Alebo treba bližšie
špecifikovať kde ten blacklist je, prípadne ako sa tam zapíše jedna
adresa. Potom sa možno vykoumá ako zapísať adresy hromadne.
Ak ale poskytovateľ nemá nejaký antispam tak to bude podobné ako s
nepríjemným trendom rozmáhajúcimsa na pevných linkách, teda telefónnych,
tzv. "phone spam", ako to ja nazývam. Teda zrušiť pevnú linku,
analogicky v tvojom prípade zmeniť poskytovateľa. :-)

Ja som tiež spravil tú chybu, že som používal mailovú schránku od
poskytovateľa a  keď som ho potom zmenil, mal som fakt radosť s
prehlasovaním konferencií a pod. Takže vlastne to je dosť blbá rada.
Fú kukám, že nejak zbytočne kecám. :-D