[Fanda] fw komentované tv pořady

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Únor 20 19:32:16 CET 2013

Ahoj, ne, VLC se použije jako každý jiný program na sledování televize.
Otevře se zachytávací zařízení, zvolí se, že půjde o DVB-T, zapíšeme
kmitočet muxu, pro Prahu a Prima Family je to 640000 Khz a potvrdíme. Za
pár vteřin se začne televize přehrávat. Mezi programy a audiostopami
přepínáme z menu aplikace. Jenže není možné přehrávat víc jazykových
stop současně a o to nám jde. Takže asi tak.