[Fanda] fw komentované tv pořady

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Únor 20 17:50:59 CET 2013

Zdravím, nevím, jestli se zde může toto téma rozebírat, ale snad ano,
když jde o asistivní záležitost. Zatím se mi nepodařilo najít žádný
program na přehrávání a nahrávání televize, který by byl zdarma a
zároveň uměl reprodukovat obě audiostopy dohromady. U VLC Media Playeru
si můžu vybrat z české stopy 1 nebo ze stopy Visual Impaired Commentary.
V ní jede jen komentář bez původního zvuku. Myslíte, že by někdo z vás,
kdo zvládá Angličtinu mohl napsat vývojářům VLC Media Playeru, zda by
nemohli přidat funkci downmix obou stop?

MIrek