[Fanda] Audiofilm na Devine

Jozef Lackovský lackovsky na clnet.cz
Středa Únor 20 14:05:31 CET 2013

Dobrý deň,
pán Halada, v niektorom z minulých mailov ste uviedol adresu k prehraniu
audiofilmov. Je to výborná vec a v podstate aj rozumná, prečo by človek mal
všetko tískať do počítača, keď je to ľahko dosažiteľné aj iným spôsobom.
Niekedy sa však prihodí, že film by som si predsa rád vypočul nie z
počítača, ale z prehrávača, ktorý mám so sebou na cestách. A tak by som sa
rád spýtal či existuje aj možnosť stiahnutia filmu?
Zdraví Vás a za odpoveď ďakuje
Jozef L.

Zdravím všetkých milovníkov komentovaných filmov,

opäť dávam do pozornosti odvysielanie filmu s názvom

Jánošík(2. Časť) v réžií Paľa Bielika ošetreného

audiokomentárom na rádiu Devín túto  stredu 20. Februára o 21:30

Nasledujúci deň o 17:00 hod. bude aj diskusia komentovaných filmov

prostredníctvom Skypu, kde sa môžete podeliť o svoje dojmy,

poprípade  položiť otázky, ktoré Vás zaujímajú ohľadne komentovaných

filmov.

Na Skype sa môžete do diskusie prihlásiť po vyhľadaní nicku trnka.audiofilm.

V prípade, že by ste chceli dostávať e-mailom novinky o komentovaných
filmoch z našej produkcie, môžete sa prihlásiť na adrese info na trnka.biz

S pozdravom

Peter Halada