[Fanda] fw komentované tv pořady

Marek Susčík msuscik na acedesign.cz
Středa Únor 20 09:47:54 CET 2013

Dobrý den,

Dovolte mi jen krátce doplnit tuto informaCI: Z České televize jsem byl informován o doplnění označení pořadů s audiopopisem do tv programu dostupného na stránkách České televize. Ověřil jsem, že skutečně páteční epizoda seriálu Vyprávěj je již doplněna o označení "ad" symbolizující audiopopis.
Mimochodem, už někdo z vás přišel na to, jak na PC pořady s audiopopisem přehrávat bez nutnosti vlastnit TV Speak? Já vyzkoušel na živé vysílání Windows MediaCenter a zde mi audiopopis zároveň se zvukem filmu přehráván nebyl. Na zaznamenaný pořad jsem vyzkoušel Kmplayer a Windows Media Player, v obou případech se mi podařilo jen přehrát zvlášť stopu zvuku filmu a stopu s audiopopisem, nikoli však obě stopy současně. Jediný přehrávač, který audiopopis přehrál zároveň se zvukem filmu byl QuickTime pod systémem MacOS X:-)
Hezký den všem přeje

Marek Susčík

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Jiri Holzinger
Sent: Tuesday, February 19, 2013 1:33 PM
To: Konference Fanda
Subject: [Fanda] fw komentované tv pořady

Zdravím,

přeposílám informaci, která dorazila na konferenci Haf.
Na Haf proto, že odesílatel není členem jiných konferencí.

z Brna Vás zdraví

    Zdeněk Hluší

hlusiz na email.cz

Vážení přátelé,
V souvislosti se spouštěním projektu vysílání televizních pořadů s
audiopopisem pro těžce zrakově postižené jsme připravili na našich
stránkách
www.apogeum.info přehled pořadů, které budou vysílány.
Navštívíte-li tedy zmíněné stránky a vyhledáte-li odkaz TV PROGRAM,
najdete
seřazeny pořady s audiopopisem, které budou televize vysílat.
Protože se pracuje i na samotném projektu, jsou i stránky neustále
aktualizovány a dopllňovány.
Chceme Vám nabídnout konfortní možnost, jak vyhledat televizní pořady
opatřené audiopopisem bez nutnosti dlouho hledat na internetu, či v
nepřehledných mnoho informacích obsahujících programech.
Nemáme totiž jistotu, že se v televizních programech vůbec objeví
upozornění
na fakt, že jsou některé pořady komentářem opatřeny.
Jednoduchou a přehlednou stránku si můžete prohlédnout již nyní,
upozorňuji
jen znovu, že na stránkách budou často probíhat aktualizace a stránky
budou
průběžně doplňovány dalšími zajímavými informacemi pro Vás.
V nejbližších dnech chystáme také k jednotlivým pořadům stručné
popisky, či
chcete-li anotace, jež Vám o pořadu mohou napovědět více.
Vysílání pořadů s audiopopisem se na ostro rozjede v pondělí
18.02.2013
a do té doby také počítáme s tím, že i naše stránky budou obsahovat
informace ke všem takto vysílaným pořadům.
Věřím, že se Vám náš nápad zalíbí a že jej doporučíte pozornosti všem
svým
známým.
Za Občanské sdružení Apogeum, Petr Mašek