[Fanda] Synchronizace google účtu s účtem na seznamu

Úterý Únor 19 17:12:06 CET 2013

1) nepotřebujete aby byly synchronizovány
2) V Google se dá nastavit filter, aby veškerá pošta v kopii chodila
kamkoliv jinam, třeba na seznam.

From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Vojtěch Šmiro
Sent: Sunday, February 17, 2013 8:44 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] Synchronizace google účtu s účtem na seznamu

Zdravím na konferenci.
Mám účet Google a mom také účet na seznamu. Jak mohu tyto dva účty
synchronizovat, aby to co mi přijde na účet google, aby mi chodilo i na
seznam? Na accounts.google.com/newaccount jsem zkoušel zadat svou emailovku,
ale bylo mi řečeno, že pro tuto adresu je vytvořen google účet nebo něco v
tom smyslu. Jsou tedy již syncrhonizovány? Pokud ne, jak toho mohu docílit?
Chtěl bychse se seznamovou adresou přihlásit do skupiny Google, proto
potřebuji, aby byly synchronizovány.
Díky, Vojta.