[Fanda] problém s wifi pripojením

Úterý Únor 19 17:08:48 CET 2013

Co přesně ti to dělá? Nezměnili aktivní VPS klíč nebo tak něco? Zkus pokud
je síť zabezpeěná přes Vlastnosti vymazat si to heslo.

From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Peter Nedorost
Sent: Sunday, February 17, 2013 4:02 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] problém s wifi pripojením

Ahoj Peťo,
nehľadaj zbytočne komplikácie tam, kde niesú. Týmto spojom cestujem
pravidelne, internet majú asi od Orange a od štartu do cieľa sa spojenie
vôbec nepreruší, dokonca ani v horách, ten router musí byť asi dobrý a
zrejme aj gsm anténu musia mať výbornú. Ja ale riešim to, že odkedy mám
windows7 a nový notebook, tak zrazu sa neviem na lokálnu sieť routera
pripojiť a to ho mám ozaj na natiahnutie ruky nadomnou, nakoľko sedím na
prvom sedadle. A prvých niekoľko krát to fungovalo, to si len zrazu windows
či router niečo zmysleli, bude to určite softwarové, žiadne plechové strechy
a podobne v tom nehľadajme.
Ale fakt, ktovie či by ma šoféri vyrazili, keby si donesiem 2 m lan kábla,
možno aj nato ešte príde. :-) s pozdravom P eťo