[Fanda] e-knihy

Úterý Únor 19 15:21:18 CET 2013

Ono nejde ani tak o stránky, jako spíš o obsah, Jde o to, že Publero má
média v grafických datech, ať už jsou generovánaPDF, či jednotlivé obrázky
prezentovány pomocí Flash či IOS/Android aplikace, je to grafika a jako
grafika už to bohužel chodí z redakcí.

From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Ladislav Csepi
Sent: Sunday, February 17, 2013 11:13 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] e-knihy

na Icone som sa zrovna s ľuďmi s Publera o tom rozprával a jak som vyrozumel
na prístupnosti sa im zatiaľ pracovať nechce, no uvidíme, vyskúšam ich
aplikáciu v prostredí Ios, tak potom dám vedieť, ako to dopadlo. V čom je
tam problém? Tie ich knihy sú na ich stránkach ako obrázky zabetonované v
nejakom špeci formáte, alebo ich stránky sú odčívačmi neobslúžiteľné? Dik -
Laco