[Fanda] monitorovanie prenosu dat

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Únor 18 18:54:34 CET 2013

Vedel by mi tento program zobraziť aj aké programy práve využívajú
internetové spojenie? totiž keď som doma na GPRS pripojení a potrebujem
volať na skype tak sa snažím eliminovať iné programy, teda zvriem Poštu,
irefox a podobne, sem tam to ale aj tak hnusne padá, čo môže byť síce
spôsobené pomalosťou a preťažením siete, ale zaujímalo by ma, či sa napr
práve neupdatuje antivírus a podobne. Alebo to zobrazuje len celkovú
štatistiku.