[Fanda] problém s ovládáním mobilního facebooku

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Únor 18 18:48:05 CET 2013

V praxi ti stačí len ten UAcontrol, malo by to ísť samo, ten doplnok je
aktívny prakticky vždy a reaguje na tú knokrétnu stránku, teda je dobré
si tam natvrdo nastaviť m.facebook.com