[Fanda] Zoraďovanie kontaktov v Mirande

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pondělí Únor 18 16:32:29 CET 2013

  Priatelia, existuje prosím v aktuálnej Mirande možnosť ako donútiť program k tomu, aby mi zoraďoval kontakty v skupinách podľa protokolov? Mám tu aktívny protokol ICQ, Tv plugin, RSS a Facebook, pričom kontakty mám pomiešané v jednej základnej koreňovej skupine. Chcel by som mať proste 4 skupiny ICQ Tv RSS a Facebook a mať v každej skupine kontakty z daného protokolu. Ideálne by bolo, ak by si to Miranda vedela načítať sama, no aj keď to nedokáže, ostáva stále problém ako vlastne vytvoriť v Mirande skupinu? Teraz nemyslím podskupinu ale skupinu. Díky

     Š K

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 8022 (20130218) __________

http://www.eset.sk