[Fanda] Velka a mala pismena v mailove adrese

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Únor 18 14:19:03 CET 2013

Ja sa stretávam s tým, že niektorí ľudia si píšu veľké písmená, ale je
to skôr vec estetiky, napr jedna kolegiňa rozlišuje takto menpo od
priezvyska, v mojom príapde by to teda bolo Ondrej.Rosik