[Fanda] Velka a mala pismena v mailove adrese

gp1 gp1 na nextra.sk
Pondělí Únor 18 13:54:05 CET 2013

Ahoj!
Už som sa s tým stretol v minulosti, ale konkrétny poštový server si už
nepametám.
Myslím, že to bolo niekde vo svete, asi amerika.
Nič sa nedeje, horšie sa nemôže stať ako to, že mail sa vráti speť
odosielatelovi , maximálne mail niekde zanikne v spamovom koši bez odozvy.

Peter

----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Monday, February 18, 2013 1:45 PM
Subject: Re: [Fanda] Velka a mala pismena v mailove adrese

> Sú poštové servery, ktorým je jedno akým písmom je písaná adresa a
> servery,
> ktoré do detailu kontrolujú aj tento detail.
> Takže nemožno dať jednoznačnú odpoveď, že postačia len malé písmenká.

Formálně máte pravdu, RFC 2821 opravdu definuje lokální část adresy
(před zavináčem) jako "case-sensitive", nicméně setkal jste se prosím
někdy v praxi s poštovním serverem, který by malá a velká písmena v
adrese rozlišoval? Já nikoliv a proto s klidným svědomím všem tvrdím,
že malá a velká písmena v poštovní adrese nehrají roli...

Hezký den.

Michal Jungmann

http://www.eset.sk