[Fanda] Velka a mala pismena v mailove adrese

Pondělí Únor 18 13:45:53 CET 2013

> Sú poštové servery, ktorým je jedno akým písmom je písaná adresa a servery,
> ktoré do detailu kontrolujú aj tento detail.
> Takže nemožno dať jednoznačnú odpoveď, že postačia len malé písmenká.

Formálně máte pravdu, RFC 2821 opravdu definuje lokální část adresy
(před zavináčem) jako "case-sensitive", nicméně setkal jste se prosím
někdy v praxi s poštovním serverem, který by malá a velká písmena v
adrese rozlišoval? Já nikoliv a proto s klidným svědomím všem tvrdím,
že malá a velká písmena v poštovní adrese nehrají roli...

Hezký den.

Michal Jungmann