[Fanda] Nemožnost otevírání souborů s příponou *.nra dodatečná informace

Ivo Novak ivo11.novak na email.cz
Neděle Únor 17 16:10:07 CET 2013

Ještě jednou zdravím,
Tak nyní jsem ještě přišel na to, že pokud si nejdříve otevřu Nero, (verze
10), zvolím příkaz otevřít soubor, najdu daný soubor s příponou *.nra,
projekt se normálně otevře. Ale pokud stojím na souboru samotném, zvolím
příkaz otevřít, objeví se níže uvedený dialog. Takže v tomto případě
postupovat jak? Není to o tom, že Nero prioritně sahá do složky, kde prostě
onen soubor není, nebo chybí nějaký soubor knihovny, prostě co s tím?
Ještě jednou díky,

Ivo Novák
Mobil: 603 819 431
Telefon: 312 651 196
Skype: ivo11.novak
Email: ivo11.novak na email.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele Ivo Novak
Odesláno: 17. února 2013 16:01
Komu: Fanda Konference
Předmět: [Fanda] Nemožnost otevírání souborů s příponou *.nra

Dobrý den,

Mám následující problém, pokud v aplikaci Nero burning rom uložím po
vytvoření a třeba následném vypálení projekt jako soubor s příponou *.nra,
nelze mi pak v dané aplikaci otevřít, byť mám Nero burning rom zvolenu jako
výchozí. Objeví se následující dialog:

Nero Multimedia Suite 10 | Nero Burning ROM

C:\Windows\system32\B nebyl nalezen.

OK

Pokud onen dialog escapnu nebo potvrdím jediné tlačítko "OK", vrátím se na
daný soubor, nero se neotevře. Jen podotýkám, OS Windows 7, 32-bytová verze.
Mohl by mi někdo, prosím, poradit, jak v totmto případě postupovat? Jestli
je třeba něco změnit v nastavení aplikace, nebo kde je zakopán pes?

Moc děkuji za odpovědi a reakce, příjemný nedělní podvečer přeje,