[Fanda] problém s wifi pripojením

Neděle Únor 17 16:01:36 CET 2013

Ahoj Peťo,
nehľadaj zbytočne komplikácie tam, kde niesú. Týmto spojom cestujem
pravidelne, internet majú asi od Orange a od štartu do cieľa sa spojenie
vôbec nepreruší, dokonca ani v horách, ten router musí byť asi dobrý a
zrejme aj gsm anténu musia mať výbornú. Ja ale riešim to, že odkedy mám
windows7 a nový notebook, tak zrazu sa neviem na lokálnu sieť routera
pripojiť a to ho mám ozaj na natiahnutie ruky nadomnou, nakoľko sedím na
prvom sedadle. A prvých niekoľko krát to fungovalo, to si len zrazu
windows či router niečo zmysleli, bude to určite softwarové, žiadne
plechové strechy a podobne v tom nehľadajme.
Ale fakt, ktovie či by ma šoféri vyrazili, keby si donesiem 2 m lan
kábla, možno aj nato ešte príde. :-)
s pozdravom P eťo