[Fanda] Nemožnost otevírání souborů s příponou *.nra

Ivo Novak ivo11.novak na email.cz
Neděle Únor 17 16:00:49 CET 2013

Dobrý den,

Mám následující problém, pokud v aplikaci Nero burning rom uložím po
vytvoření a třeba následném vypálení projekt jako soubor s příponou *.nra,
nelze mi pak v dané aplikaci otevřít, byť mám Nero burning rom zvolenu jako
výchozí. Objeví se následující dialog:

Nero Multimedia Suite 10 | Nero Burning ROM

C:\Windows\system32\B nebyl nalezen.

OK

Pokud onen dialog escapnu nebo potvrdím jediné tlačítko "OK", vrátím se na
daný soubor, nero se neotevře. Jen podotýkám, OS Windows 7, 32-bytová verze.
Mohl by mi někdo, prosím, poradit, jak v totmto případě postupovat? Jestli
je třeba něco změnit v nastavení aplikace, nebo kde je zakopán pes?

Moc děkuji za odpovědi a reakce, příjemný nedělní podvečer přeje,

Ivo Novák

Mobil: 603 819 431

Telefon: 312 651 196

Skype: ivo11.novak