[Fanda] Synchronizace google účtu s účtem na seznamu

Vojtěch Šmiro vsmiro na seznam.cz
Neděle Únor 17 08:44:14 CET 2013

Zdravím na konferenci.
Mám účet Google a mom také účet na seznamu. Jak mohu tyto dva účty synchronizovat, aby to co mi přijde na účet google, aby mi chodilo i na seznam? Na accounts.google.com/newaccount jsem zkoušel zadat svou emailovku, ale bylo mi řečeno, že pro tuto adresu je vytvořen google účet nebo něco v tom smyslu. Jsou tedy již syncrhonizovány? Pokud ne, jak toho mohu docílit? Chtěl bychse se seznamovou adresou přihlásit do skupiny Google, proto potřebuji, aby byly synchronizovány.
Díky, Vojta.