[Fanda] win8 a dokoncenie nadstaveni pocitaca

Adelcia slowaczka.adelcia na gmail.com
Sobota Únor 16 20:54:19 CET 2013

    ahojte,

na tych z vas co maju win8 mam otazocku resp prozbu o pomoc alebo radu.

na liste alebo tak sa tomu nejak hovri mi pocitac hlasi ze:
Riešiť problémy s počítačom: 1 dôležité hlásenie
ked to otvorim tak tam je take ze:
Dokončenie nastavenia konta (Dôležité)
no a ked otvorim to tak tam mame hlasku:
overenie emailovej adresy a dalej to pokracuje
Pred tým, ako budete pokračovať, skontrolujte, či sa vo vašom priečinku
doručenej pošty nenachádza správa od tímu konta Microsoft. Na dokončenie
nastavenia konta postupujte podľa pokynov v tejto správe.
lenze ja neviem kde mam tu ich spravu hladat.

viete mi niekto poradit nech to konecne dokoncim?

diki adela