[Fanda] Vypalování zvukových cd ve Win7

Břetislav Martynek mosty.martynkova na seznam.cz
Sobota Únor 16 19:46:50 CET 2013

Dobrý večer Jiřino
Na vypalování cd advd slouží program Nero. Prosím Vás, podívejte se přes
startmen
 do počítače, jestli nemáte náhodou v počítči nainstalovaný program Nero.
Když ano, tak zjistěte jakou máte verzi. Když máte v počítači nainstalovaný
Nero 9, tak se obraťte na mě a já vám postup na vypalování cd pošlu.
Psát můžete na E-mail:
mosty.martynkova na seznam.cz
S pozdravem Martynek Břetislav
---- Původní zpráva -----
Od: "Jirina Holenova" <Jirina.Holenova na centrum.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odesláno: 16. února 2013 18:20
Předmět: [Fanda] Vypalování zvukových cd ve Win7

Zdravím,

sháním nějaký program pro vypalování zvukových cd ve Win7 64 bit přístupný s
Jawsem.

U vypalování přes Windows media player se mi nedaří dostat soubory bez
přetahování myší na cd.

Děkuju za příp. tipy

Jiřina

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2013.0.2805 / Virová báze: 2639/6105 - Datum vydání: 15. 2. 2013