[Fanda] jaká je přístupnost AVG AntiVirus 2013 a AVG Internet Security 2013 s JAWSem ?

jarek krcmar kjarek1 na seznam.cz
Sobota Únor 16 18:49:13 CET 2013

Zdravím,

já mám Winmonitor a mohu říct, že AVG 2013 má grafické nastavování.

Pokud v seznamu zaškrtávacích polí stisknete mezerník, tak nevíte, že
jste něco zaškrtli, či nikoli.

Jarek