[Fanda] WebVisum a výpis kódu z obrázku

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Sobota Únor 16 17:10:36 CET 2013

Ahoj Marti,
pod tvůj mail se můžu podepsat. Zkoušel jste napsat někdo na tu podporu, co
s tím udělali, že někdy je to nahlas a někdy méně? Můžu se zeptat, ale jen
mě zajímá, zda jste tam někdo psal.
Jarka

----- Original Message -----
From: "Martina Ribárová" <ribarova na quick.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, January 07, 2013 7:16 PM
Subject: Re: [Fanda] WebVisum a výpis kódu z obrázku

Dobrý večer,

omlouvám se, že se zapojuji do této diskuse, ale já píšu stejně jako pan
Rosík s malými písmeny vše a taky mi to jde normálně stahovat. Je to ovšem
nepříjemné např. pro mé nevidomé kamarády, kteří mají navíc sluchovou vadu.
Když už, měli by to udělat jednotné, aby buď audiocaptchu četl jeden
jednotný hlas a nebo ty tišší písmenka zesílit. To je ovšem můj názor, tak
se prosím za něj nezlobte.

Srdečně zdravím a příjemné stahování z ulozto, pokud možno bez potíží Vám
přeje Martina Ribárová.