[Fanda] AVG Free (Re: Jak vypnout cvakani a odšpuntovávání u Avastu?)

Sobota Únor 16 13:19:04 CET 2013

> Dá sa v tejto verzii nejakým spôsobom program zastaviť?

Ikona "AVG Anti-Virus" na systémové liště, kontextové menu, druhá
položka "Dočasně vypnout ochranu AVG".

> Počas chodu som nenašiel program na žiadnej lište desktopu, ani medzi
> programami..
> Kde jeteda schovaný ?

Normálně nikde schovaný není -- patrně půjde o nějaký lokální problém
související např. se špatnou instalací.

> Dá sa vôbec odinštalovať inak, ako vymazaním?

Je-li program korektně nainstalovaný, lze jej opět zcela standardním
postupem (Ovládací panely, Programy a funkce...) odinstalovat.

Hezký den.

Michal Jungmann